maandag 21 juli 2014

Vakantieproject 1!

Vandaag is mijn derde vakantieweek begonnen, heerlijk!! Ik had mezelf voorgenomen om elke week iets te naaien. Mijn eerste project was een vlaggetjesslinger. De voorgedrukte stof kocht ik vorig jaar een keer bij de Action, het werd dus hoog tijd om er mee aan de slag te gaan! Ik begon op zaterdagavond (12 juli), terwijl ik voetbal keek, met het naaien van de 11 vlaggetjes. Dit deed ik met de hand, anders zou ik zo weinig van de voetbal meekrijgen ;-) Die zondag zette ik de laatste vlaggetjes in elkaar. Gisteren (eigenlijk een week te laat...) heb ik ze eindelijk omgetoverd tot een slinger en ik moet zeggen dat ik eigenlijk best trots ben op het eindresultaat! En wat was het leuk om te doen!! 


Ik heb er nog 1 die ik vast ook nog een keer in elkaar ga zetten. Maar eerst andere (naai- en haak)projecten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten